Caprice repost lukisan aku dalam Instagram.


Caprice~~~
bukan la fan gila kat dia...
saja nak lukis gambar dia.

Then datang mood sikit, aku post la dekat twitter dan tag nama dia.
a few hours after that dia pun post gambar ni kat instagram dia.
wahaaa rasa bila dia nampak tweet tu, baru sedar artis ni semua manusia haha takde la, kan tak semua artis nak melayan benda-benda yang d'tag oleh peminat.

Tapi sekarang dah tahu, caprice ni seorang yang alert...bukan gambar aku sorang je pun, belambak gambar peminat hantar tu dia post balik dalam ig...tapi glad jugak la msih the one of them..see, simpan screenshoot dia punya ig hahaha. tak taksub okay....

kan macam yang aku cakap...
aku ada moto,

"Melukis bukan untuk dikenali, tapi untuk dihargai"
Dan bila dihargai, semangat dan darah seni aku datang...hanya dengan ucapan terima kasih.
kbai


0 comments:

Post a Comment

NurHidayahZolkibli. Powered by Blogger.