Lukisan Perdana-perdana menteri


|| Assalammualaikum ||

Dalam entry ni pula gambar perdana menteri kita...heh
lukisan yang pertama tu aku semangat sikit melukis...lama-lama semangat down sebab mengantuk...
Itu yang lukisan kedua tu hmmm aku sendiri tak puas hati dengan lukisan sendiri.

gambar ni pun aku ada post kat twitter, siap tag akaun twitter PM kita hehe, tapi tak kena reply...
takpe la aku anggap saja dihargai hehe..^_^

haha, lukisan ni, aku buat masa aku tingkatan 4 kalau aku tak salah.
Untuk lukisan ni, sama jugak la, aku buat untuk pameran di sekolah.
Tapi masa ni, pameran bersempena hari kemerdekaan.

Mungkin untuk PM seterusnya, sekolah akan panggil aku untuk buat satu lagi potret...tapi kali ni berbayar, sebab aku dah habis sekolah..miahahaha takdela.

0 comments:

Post a Comment

NurHidayahZolkibli. Powered by Blogger.