Lukisan Jiwa-jiwa kacau...hooo

  

Bila request kembali sepi....maka aku kembali dengan lukisan-lukisan jiwa...
haha selain buat potret, ni la kerja merapu aku, kadang boleh siap plan bandar dengan keluasan tanah 2000 hekta... tapi simpan dalam otak imaginasi dulu.

Mulanya aku plan nak bukak satu butik muslimah satu hari nanti,
dah banyak design2 dalam kepala otak aku ni.
tapi tak tahu la sekarang aku nak decide jadi apa.

Mak suruh ambil kos masakan, boleh kerja hotel 5 bintang jadi chef tak pun bukak restoran sendiri untung.
Ayah pulak,,,"Ayah sokong minat dan bakat kamu"...jadi ayah lebih kepada menyokong minat aku dalam bidang lukisan, boleh cari duit macam imuda...lagi expert ayah suruh jadi arkitek, yang ni perhhh aku dah la dengan matamatik tu musuh ketat..

tak pe la, aku ikut je flow...Allah letak rezeki aku kat situ, kat situ la aku mencari rezeki.

0 comments:

Post a Comment

NurHidayahZolkibli. Powered by Blogger.