Gara gara dakwat pen setitik rosak susu sebelanga EHH?



Okay,Tbh memang penat nak conteng part rambut rasa nak give up pun ada.
Masalah berlaku disebabkan oleh sikap cuai bold pen yang telah memercikkan dakwat-dakwatnya ke merata tempat sehingga terkena pada lukisan orang lain.*aiSehMen (〒ó〒) 

Btw, nasiblah dapat cover lagi. Jenuh aku padam tk hilang2 hohohh
Pasal dakwat pen tu satu hal yang lagi buat aku stress bila perah otak duk fikir macam mana nak buatkan rambut scarlett ni lebih shining sebab aku tak jumpa prismacolor/pensel kaler putih kat mana2 di Lahad Datu ni. Walaupun "almost" semua jenis warna putih aku dah try tapi semua warnanya tak strong macam prismacolor.



"Semoga Saya dan Prismacolor bertemu suatu hari nanti" #staystrong Ɛ>(・ε・`)<3

0 comments:

Post a Comment

NurHidayahZolkibli. Powered by Blogger.