Kualiti dan Hasil


Actually, aku nk post beberapa hari yang lalu pasal lukisan ni dh lama siap tapi disebabkan masalah pelupa aku yang kritikal ni, aku baru ingat hari ni hoho

Masalah pelupa aku ni akan berlarutan selagi wujudnya alam maya ni eh internet eh wifi eh komputer, gejet dan sepises dengannya lah. Bila on je komputer ni dan dah pasang niat nk update blog mula lah otak ni bercabang-cabang nak p bukak benda lain (main facebook,main twitter,main youtube,main google,main game,main jadi-jadi) sampai lupa tujuan yang asal. Then, bila dah tutup komputer,duduk lepak depan tv makan jajan baru teringat balik. #kimK #makkaubling2betul


Okeh kembali ke topik yang asal ye. Cenggini strek tu da poing lah, sebulan dua ni aku banyak jugaklah habiskan duit dan waktu aku sebab nak beri fokus lebih dengan contengan aku supaya nampak kemas dan deatail. *gittew Tapi cubaan aku kali ni tak berjaya disebabkan kualiti/jenis pensel dan kertas yang aku gunakan tak serasi.So, itulah hasilnya kajol aku yang tak seberapa nak kajol sangat apa-apapun,masih tak mematahkan semagat aku lagi. Tbh, benda ni menyerokkan. :)




"First time is a mistake, but second time is a choice"

0 comments:

Post a Comment

NurHidayahZolkibli. Powered by Blogger.