Tangan menari lagi. But...


Tak sama! tak macam dulu maybe aku dah berhenti lama sangat. 2 month kot! adedehh betoi lah cakap orang tua, buat keje tak boleh sekerat jalan tak elok. Eeheehhh #ntahpapentah

ok ok strek tu da poing contengan aku dulu dengan sekarang dah lain aku ni kuat makan semut (gula) tu yang dah lupa banyak lagi-lagi perkara basic so terpaksa lah sumbat balik otak ni kena lah belaja abcdefgst semua tu. <(-..-)>


So after dah refresh otak aku ni aku pun mula lah nak try test coba lukis. Memang lumrah lah bagi seseorang pelukis tu tertonggeng-tonggeng mencari ilham ingat penulis je ke nak dapat ilham baru boleh menulis acecehhhhhh



First aku try lah buat komik. Hampeh. Tapi tetap gigih mencari ilham sampaikan terpaksa menggabungkan kepala dengan orang lain.


 Aku  : kain, bagi idea nak lukis apa.
Sistor : ...
Aku   : Yahh! jinjja!
Sistor : alah muka aku ja. Settle.
Aku   : (-_-)


Disebabkan tak membantu, aku cuma ada satu jalan iaitu Google.
lepas penat mencari terlintas pulak dalam kepala hotak bejambol aku ni muka Kajol. 


Jadi aku taknak pikir panjang lagipun selain otaku aku boleh dikatakan gila jugak 
dengan filem hindi2 ni. So kajol lah yang aku pilih sebagai watak utama aku kali ni kokokohh 

(Full result aku akan update soon. In sha Allah)

0 comments:

Post a Comment

NurHidayahZolkibli. Powered by Blogger.