Intro


|| Assalammualaikum ||

Sebagai intro,
Sebenarnya, blog ni sudah bertapak lama dalam website, sejak 2011.
Cuma sebelum ni, blog ni digunakan secara peribadi dan telah d'modify 
sebanyak tiga kali. Oke, rasanya tak perlu la kita nak kenang kisah-kisah lama kan...
Haha, hari ni blog rasmi dilancarkan, blog ni kembali semula dengan wajah yang baru 
dan nama yang baru. 

Dengan adanya medium ni, saya dapat memberi manfaat kepada orang lain.

Q & A :

1.  Kenapa nama blog awak "anak wak zol"?
= Sebab saya anak wak zol la , takkan nak letak anak wak leman kan heh :'D

2. Blog ni tentang apa?
= Pengisian blog ni, akan ada koleksi lukisan-lukisan atau potret yang saya telah hasilkan disamping moment-moment kehidupan saya sebagai pengemar seni. Mungkin akan ada tips2 melukis juga, insyaAllah. ^_^

3. Apa manfaat yang orang lain dapat?
= Manfaat tu bergantung pada individu itu sendiri. Kalau mereka rasa apa yang saya sampaikan itu memberi inspirasi atau motivasi buat diorang, itu lah manfaat yang mereka dapat.

4. Selain tujuan mempamerkan lukisan, apa tujuan lain blog ni dibuat?
= Macam yang saya cakap tadi, untuk memberi manfaat kepada orang lain dan tujuan lainnya lagi, pada tarikh2 tertentu saya akan open order untuk sesiapa yang berminat dengan lukisan dan potret, boleh minta saya lukiskan. Harga standard student.

5.  Apa harapan dan cita-cita?
= Untuk berjaya dunia akhirat..hehe ^_^v peace...


Sebarang soalan dan pertanyaan, boleh email ke : hdaya29@gmail.com
atau terus chat ke wechatID :  Daiea_98

0 comments:

Post a Comment

NurHidayahZolkibli. Powered by Blogger.